Serwis, obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna
Efektywne działanie urządzeń i systemów nie jest możliwe bez terminowej diagnostyki, wsparcia technicznego i napraw
Obsługa techniczna i eksploatacyjna urządzeń i systemów
Integralną częścią usług oferowanych przez PLUTON jest kompleksowe utrzymanie techniczno-eksploatacyjne urządzeń dostarczanych do Klienta, a także doradztwo techniczne w całym cyklu życia urządzeń.
Obsługujemy urządzenia dla podstacji trakcyjnych, systemy automatycznego sterowania dla trakcyjnej podstacji miejskiego transportu elektrycznego, kolei i metra, a także systemy dyspozytorskie dla zakładów energetycznych. Obsługa techniczna obejmuje prace związane z diagnostyką, regulacją, dostosowaniem, naprawą urządzeń na obiektach zgodnie z dokumentacją normatywną i wymaganiami firm-producentów części do tych urządzeń.
Firma PLUTON posiada wszystkie niezbędne i nowoczesne urządzenia diagnostyczne i narzędzia do przeprowadzania jakościowej i skutecznej diagnostyki zarówno na obiekcie Klienta, jak i na terenie naszej firmy. Wszystkie prace są wykonywane przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, którzy zostali przeszkoleni i posiadają wszystkie niezbędne zezwolenia. Na terenie spółki znajdują się niezbędne zapasy komponentów i części zamiennych, co pozwala na ich szybką dostawę w przypadku konieczności pełnego i jak najszybszego przywrócenia sprawności uszkodzonego sprzętu.
Na podstawie umowy serwisowej z klientem firmy PLUTON może świadczyć zarówno usługi regularnej konserwacji sprzętu, jak i jednorazowe wizyty naszych specjalistów w obiektach.
Regularna, terminowa i wysokiej jakości obsługa techniczna sprzętu na obiekcie Klienta jest gwarancją jego długotrwałej i bezprzerwowej pracy, a także gwarancją pełnego i niezawodnego funkcjonowania obiektu jako całości.
W czym możemy pomóc?
W razie pytań technicznych, pytań dotyczących indywidualnych zamówień lub terminów dostawy urządzeń, prosimy o kontakt.
