Firma „Pluton” pomyślnie zakończyła modernizację dwóch podstacji trakcyjnych – Wacława i Zapolska Więcej szczegółów
Polska |pl

Szkolenie techniczne personelu Klienta

Szkolenie techniczne personelu Klienta jest integralną częścią usług świadczonych przez PLUTON. W celu zapewnienia najbardziej efektywnego wykorzystania sprzętu, zmniejszenia kosztów produkcji i ryzyka związanego z jego obsługą, a także w celu uniknięcia usterek, awarii lub nieprawidłowej obsługi sprzętu, nasi eksperci regularnie szkolą* personel operacyjny i techniczny Klienta. Szkolenie to zapewnia bezpieczną i wydajną obsługę i konserwację sprzętu w oparciu o zdobytą wiedzę techniczną. Cykl szkolenia personelu technicznego rozpoczyna się na etapie instalacji sprzętu i trwa do zakończenia rozruchu.

Szkolenie składa się z następujących etapów: poznanie głównych cech technicznych i operacyjnych sprzętu, jego zasad działania i rozmieszczenia, zasad bezpieczeństwa obsługi i wymagań serwisowych. Ponadto szkolenie obejmuje również naukę skutecznych metod rozwiązywania potencjalnych problemów.

Głównym celem szkolenia ekspertów Klienta jest nabycie wymaganego poziomu kompetencji technicznej, wiedzy i doświadczenia. Pozwala im to na samodzielną obsługę sprzętu.

*Należy pamiętać, że powyższe szkolenie nie może być traktowane jako działalność edukacyjna, podnoszenie umiejętności pracowników Klienta lub podnoszenie poziomu zawodowego.

W czym możemy pomóc?

W razie pytań technicznych, pytań dotyczących indywidualnych zamówień lub terminów dostawy urządzeń, prosimy o kontakt.

Pluton Polska
Sergiej Wasiljew
Prokurent
KONTAKT MAILOWY
Grupa Spółek „PLUTON”